onsdag 29 april 2009
tisdag 28 april 2009
Drottningholm

Dags för en uppdatering kanske, eller vad säger ni? Det va ju ett tag sedan sist om man säger som så. Har inte riktigt haft orken att skriva något på länge men nu har jag samlat energi för detta! Hursomhelst så va jag i sthlm förra veckan och i lördags va vi en vända på drottningholm och gick. Det va ju strålande väder så då kan man inte bara sitta inne. Jag och T gick där ute och strosade lite. Framförallt va vi i en del av parkerna där hundarna fick springa lösa. Dom är ju för roliga dom små djuren. Riktigt underhållande faktiskt. Annars tog vi det ganska lugnt om dagarna och nu är man ju tillbaka i gamla gängor igen. Men jag kanske kommer tillbaka till sthlm fortare än annat beroende på beskedet om anställningsintervjun jag va på i torsdags. Hoppas verkligen på ett positivt besked även om det i nuläget känns som det inte blir så. Men blir det inte så så kommer jag söka fler jobb för upp dit ska jag! På återseende!
fredag 30 januari 2009
Hv71 - LHC
lördag 24 januari 2009
Lördag!!!
Jaja.... Livet är allt bra kul... tack vare idrotten i världen.... Utan sporten i världen hade den definitivt gått under!!! (om ni frågar mig)....
Hoppas ni lever livet å framförallt, hoppas ni lever er in i sportens värld!!! För den är SÅÅÅ KUUUL!!!! =)
fredag 16 januari 2009
Gran Canaria
Jaha, så har man då varit på sin första charterresa i sitt liv! Den gick till Playa Inglés på Gran Canaria. Måste ju säga att det där med charter är helt okej. Just att man har resan och hotellet i ett å samma liksom är ju hur smidigt som helst! Så ja, det blir nog fler gånger i mitt liv. Sen att åka på en resa i januari är en ganska bra grej oxå. Man kommer bort från kalla, mörka Sverige en vecka, får lite ljus å värme och absolut mer energi! Det rekommenderas starkt. Sverige är ju faktiskt fint på sommaren så då är det inte nödvändigt att åka utomlands. Men, hursomhelst så va det en bra resa. Vädret va helt okej, låg runt 20 grader mest hela tiden. Blåste lite mycke ibland så det kändes kallare än vad det var men det funkade ändå så att säga. Vi va ute och gick en hel del. Det finns VÄLDIGT många trappor i Playa Inglés, å jag som är fruktansvärt otränad fick ju ganska skaplig träningsvärk efter 1-2 dagar. Men det hade gått över till sista dagen =)
måndag 5 januari 2009
3 år
Jag la upp denna bilden som ett minne av mormor. En stol?, tänker du. Jo, det va ju faktiskt som så att den här stolen va en av alla saker jag lekte med hos henne när jag va liten. Det va den enda saken jag ville ha efter mormor för den ger mig mycket minnen. Bra minnen. Som jag kommer bära med mig resten av mitt liv.
Jag kommer alltid att älska dig mormor!! R.I.P.
