måndag 28 juli 2008

Varmt!


Va bara tvungen att ta kort på en termometer i lördags när jag fick syn på en i sthlm. För den som inte ser antalet grader så står det 36 grader! Ett litet tips är att klicka på bilderna så blir dom större!

Kryssning


Lördag till söndag i helgen som var åkte jag och min kompis på kryssning! Fotade denna bilden som jag tyckte va lite kul. En soluppgång är ju alltid en soluppgång. Tog ju fler bilder men dom är nog bara roliga för inblandade att se. Hursomhelst, en kul resa!

onsdag 23 juli 2008

Tågresa


Nu drar jag från jkpg ett tag för att besöka vår huvudstad några dagar... Får se vad denna resa har att erbjuda.

fredag 18 juli 2008

Semester!!


Är detta vad som väntas under semestern? Syftar naturligtvis på dom otroligt mörka molnen på himlen. Gick på den efterlängtade semestern idag hur som helst! Känns otroligt skönt att ha tre veckor framför sig i friheten. Får se om det dyker upp något kul att fota då... Adios for now!

tisdag 15 juli 2008

Julia!

Fick idag äran att träffa min otroligt söta systerdotter! Måste ju bara ha med henne på min blogg för vem kan motstå henne?! Min syster och hennes två barn är alltså på besök hos mormor/mamma! En trevlig dag i familjeanda!

Släktträff!


Idag åkte jag, mamma, min syster och hennes två barn till vår kusin för att inspektera det nyinköpta huset! Renoveringen va i full gång när vi kom dit, dock så hann dom med en fikapaus. Tack för titten!

lördag 12 juli 2008

Sommarvädret


Tänkte denna bild kunde visa vad sommarvädret i sverige kan variera! Ena stunden är det lite fint, solen skiner, för att i nästa åska och blixtra som bara den! Sommar i Sverige med andra ord!